家品紹介 — 德國硬屈機

現在的耳筒多標榜有 Active Noise Cancelling(ANC),簡單解釋物理學原理,音波可互相干擾,效果有兩種,一是互相增強,一是互相抵消,取決於音波之間的相似程度。ANC 就是不斷分析周圍的雜音,然後發放特定音頻抵消。這是一種頗消極嘅降噪方法,加入人造雜音,音樂變得更不清純。追求原音的人較喜愛 Passive Noise Cancelling,但香港戶外噪音實在多,無奈接受 ANC。

家品男試過坊間大部份 ANC,信我,無一個牌子做得完美,聽至愛歌曲,一聽便知分別,好 Dry,好 Flat,首歌嘅生命力無晒,The city is dying bro⋯

在耳機店鋪經常見到一個德國牌子 Beyerdynamic,唔係 BMW 旗下聯乘作品,是一個經典老牌,專門製作耳機和咪高風,現在大部分產品都堅持在德國生產。在二次大戰時它已製作出擁有超卓聲音分析力的耳機,令德軍輕易監聽盟軍無線通訊和破解密碼。有一次在灣仔電腦商場一間店舖,看到有唯一一款無線型號 Aventho Wireless 供客人試聽。放在眾新款 ANC 耳機中很顯眼,一來它外型「懷舊」,二來無乜新功能科技卻是最貴。當然立刻接駁自己 iPhone 試聽,一聽,他媽的⋯ 點解無 ANC 卻可令我感覺好像入咗 soundproof 房,戴咗監聽級耳機,歌曲每粒音符都彈出嚟,咦,耳機原來無線無 amp⋯ 職員識趣無向我說話,因為無 ANC 但我根本聽不到,只是陰陰嘴笑,睇住我毒發身亡。

當時因為我剛剛買了 Sony 所謂旗艦級 ANC 耳機,忍痛放下耳機離開,但職員講得啱,你聽過 Beyerdynamic Tesla 系列耳機,你一世都唔會忘記個感覺。

一年過後,我回到同一店舖,又見到同一職員,所有牌子又出新款 ANC 耳機,唯獨 Beyerdynamic 不見了。我問仲有冇貨,職員話可以幫我訂,其他的不用試聽,無降噪嘅 Aventho Wireless 音質仲贏佢哋成條街。

我失落地遊走,無意行入另一間耳機專門店,只有一四眼少女睇鋪,玩緊手機。我在貨架上發現全新 Aventho Wireless 減價清貨,望著發呆,少女忽然說話:「這個最靚聲,我聽過晒,Bose 同 Sony 都無得比,B&O 貴得個樣,好多客指名只聽 Beyerdynamic 耳機。」估唔到少女咁有監聽閲歷同品位,立刻對她另眼相開,叫她立刻拿新貨出來給我。

臨走時少女問我聽開咩耳機,我話 Sony Bose KEF B&O 等等聽過晒,全部給 Beyerdynamic 比下去。少女話煲下可能好啲,我話煲極都係垃圾,少女有共鳴地笑出來。最後我說我有一個耳機比得上,少女立刻問咩牌子,我話 Audeze,少女話唔怪之得,我同少女都承認用無線 Beyerdynamic 硬拼有線有amp Audeze 有啲唔 fair 囉。

發表留言