家品紹介-Dondondonki 必入手 Item #1

Dondondonki 銅鑼灣店終於開張,香港人復仇式湧入當去咗日本,艱苦經營中嘅大和風旅遊株式會社社長同社員當然係開張後的第一個周末立即去 check it out。

整個店舖氛圍唔錯,不過我哋鍾意佢再亂啲再邋遢跌再地踎啲再騎呢啲,有返日本當地嘅味道,唔好搞到好似 Aeon 朝市特價場咁。

如果我係度介紹你買魚生和牛水蜜桃烏冬杯麵,你唔拆我家品男招牌我都原諒唔到自己,家品唔止家庭用品咁簡單,仲包括埋家的品味。我其中一個宗旨係點樣用幾十蚊活出港生活港品味!

有一年夏天在東京,在某商場巧遇 Lipton pop-up stall 賣水果凍茶,大排長龍,心諗日本人繼珍珠奶茶後又再次少見多怪。不過當日天氣炎熱,水果茶外貌吸引,於是買了一杯飲。隨飲品送了一包冷泡茶包,那才是亮點。

冷泡茶通常都需時,短則兩小時,長則一晚,好處除了透心涼外,還有咖啡因甚少。Lipton 推出冷泡茶包,用常溫水三分鐘沖好,之後加生果冰同 syrup,一杯夏日解渴佳品水果茶就完成。番到嚟香港搵極都搵唔到,終於係 Dondondonki 再遇上,而且有齊各種味道茶包,包括水蜜桃、菠蘿和 Earl Grey。買了水蜜桃味道回家,炎熱下午沖了一杯飲,「謝」一聲整個人溶化,冷氣都慳返。

發表留言